poniedziałek, 9 maja 2011

Top 10 piosenek Eminema (Challenge Accepted!)




Od dłuższego czasu kompletna cisza panuje. Mój blond robi się coraz bardziej wściekły, bo jak nie było teledysku do "Space Bound" tak nie ma po dziś dzień...

W oczekiwaniu na jakieś konkretne wieści ze świata Shady'ego postanowiłem zrobić top 10 najlepszych piosenek Eminema. Moim skromnym zdaniem oczywiście. Nikt z Was nie musi się z tym zgadzać. Do każdego utworu postaram się napisać ewentualne ciekawostki, swoją motywację dlaczego ten utwór a nie inny.

Jeszcze dziś wieczorem znajdzie się notka z Nr. 10 tej ciężko i długo przemyślanej listy.

Aha, i dodać muszę, że w pierwszym założeniu miałem umieścić 20 piosenek, ale mój przyjaciel - Krzyś - postawił mi wyzwanie nie do odrzucenia! ;)

Za jakiś czas pokuszę się też o top 5 piosenek D12.

Peace!

0 komentarze:

Prześlij komentarz